Imperatorius Agripa rūmuose išvydo nuostabiai į jį panašų vergą. - Ei verge, ar tavo motina nebuvo užklydusi čia? - jis paklausė. - Ne, bet tėvas buvo... - nuolankiai atsakė vergas. Vartiklis yr tas vergas.... Naujienos yra adresu: http://www.spauda.lt/box/
----------- Smalsaukite: nerute@julius.ktl.mii.lt -------- Išleistas naujas CD: LIETUVIŠKOS KNYGOS METAI Tai patobulintas variantas lyginant su Interneto svetaine http://daugenis.mch.mii.lt/atspindziai (adresas neaktyvus) --------------------------------------------------------- Periodika (nuolatiniai skyreliai):
-------------- Ir ten ne vien tik skelbimai... --------- Nauja skelbimų svetainė: http://www.skelbimai.lt --------------------------------------------------------- Karštos naujienos iš Redmondo ---------- Keičiasi ne tik veidai, bet ir svetainės -------- "Traxdata" jus pasitiks visiškai atnaujinta svetaine http://www.traxdata.com ----------------------------------------------------------- Redaktoriaus (j.skendelis@elnet.lt) žodis?
Požiūris į klientą Šiandieniniame greitai besikeičiančiame pasaulyje didėjant konkurencijai firmos jau nebesako, kad joms svarbiausia yra klięentas. Jos dabar siekia, kad kliento būtų visapusiškai patenkintin - net jei dėl to tektų aukoti rinkos ar pelno dalį. Tai daroma ne dėl altruizmo - glaudesni ryšiai su pinigingais klientais užtikrina didesnes įplaukas iš jų. Kai atsitiktiniai klientai nėra verslo garantas - tenka tvirčiau įsikibti į esamus. Firmos turi iš esmės pakeisti darbo su klientu pobūdį. Tenka ryžtis ne tik parduoti, bet ir padėti vystyti kliento verslą bei pavaišinti jo darbuotojus. Ribos tarp pardavimo, gamybos ir apskaitos padalinių nyksta. Sąveiką su klientu stiprinti padeda naujos technologijos, tarp jų ir Internetas - tačiau vien to maža. Reikia ir "kultūrinių" pakitimų. Tai reiškia, kad neužtenka vien žodžiais paskelbti tokį šūkį. Reikia, kad tai taptų kiekvieno firmos darbuotojo vizija. Tačiau reikia neužmiršti, kad tokia politika yra pigi. Ji reikalauja naudoti informacijos apie klientus surinkimo ir analizės sistemas - nustatant, ką jie dažniausiai perka, kokį pelną gauname iš jų. Tada papildomai investuojama tik į perspektyviausius iš jų. Kiekvienai klientų grupei pateikiama skirtinga informacija - daugiau jos nedalijant atsitiktinai į visas puses. Tai, kas sakoma, kad daroma kliento vardan, iš tikro yra melas. Dažniausiai tai daroma dėl savęs. Trukdo bendravimo tarp padalinių stoka. Informacijos "užlaikymas" gali būti pelningas ir naudingas atskiram komersantui ar padaliniui, tačiau bendram reikalui nepadeda. Reikalinga vidinė visiems prieinama informacinė sistema. Tačiau ji nebus veiksminga, jei darbuotojai ją ignoruos. Sistema naudinga, jei į ją pateikiami duomenys. Tad, pvz. Las Vege esanti "Sierra" firma nemoka komersantams, jei šie į bendrą sistemą neįveda duomenų. ------------ Šauksmas: mkablys@takas.lt ----------------------- Klausykit, aš tikrai noriu pamatyti NSO. Aišku, jūs pagalvosite, kad aš juokauju, bet tai netiesa! Noriu susirašinėti su kitais besidominčiais šiais dalykais. Man 17 metų --------------------------------------------------------------- "Lietuvos rytas" Kompiuterijos skyrelyje viename puslapyje sugebėjo bent kelis kartus padaryti klaidą "Excite" pavadinime. Ta proga:
Platinimas subscribe spauda_vartiklis end Jūsų žodžiai ir parama Taip pat "Vartiklis" planuoja pora akcijų, tačiau joms reikia jūsų pagalbos. Jei turite ką pasiūlyti tų akcijų prizams (CD-ROM, knygų, kitų smulkių dalykėlių) - paremkite "Vartiklį", kuris jūsų vardą įrašys aukso raidėmis.
Vartiklio naujienų puslapis | |
![]() |
![]() |